FreeEx

iPro: Analiza nevoilor de competențe și aptitudini ale profesioniștilor din media

, 14 Oct 2014

Consorțiul iPro a organizat un studiu extins în cele 8 țări europene participante (România, Bulgaria, Lituania, Irlanda, Belgia, Polonia, Italia și Croația) pentru a identifica atât decalajele dintre mediul profesional din media interactive, arte și design și instituțiile de învățământ superior de specialitate în statele menționate, precum și soluții pentru o colaborare mai strânsă între mediul profesional și sistemul academic. Din România au participat la cercetarea iPro aproape 100 de respondenți. Citește rezultatele cercetării aici: iPro Survey - Results & Conclusions.

Share această pagină:


Din aceeași categorie

Cabinetul Bolojan, opac și agresiv în relația cu presa - Scrisoare deschisă adresată prim-ministrului României

Scrisoare deschisă, 9 Dec 2025

IPI și MRJC publică "Raportul de Monitorizare a Capturării Media: România"

Știre, 26 Noi 2025

Nominalizarea purtătorului de cuvânt al Guvernului în CA al SRR ridică probleme de compatibilitate și de independență instituțională

Scrisoare deschisă, 18 Noi 2025