coperta freeex digest nr. 9

FreeEx

Timpul înseamnă bani. Spațiul editorial al televiziunilor de știri, cumpărat de partide în campanie | FreeEx Digest nr. 9

7 Oct 2024

Download (18.7 MB)

Descriere

Organizația neguvernamentală ActiveWatch și publicația de investigații Snoop dezvăluie azi cum sume consistente, provenite din bani publici, au fost infuzate în conturile unor televiziuni de știri pentru promovarea candidaților la alegerile europarlamentare, transformând redacțiile în entități care vând produse de cosmetizare politică. Raportul ActiveWatch, aici. Investigația Snoop, aici.
Articolul și raportul au fost realizate independent, folosind același set de date.

English version here.

logo ambasada olandei

Acest dosar tematic este realizat în cadrul proiectului „Promovarea gândirii critice în context pre-electoral și electoral" finanțat de Ambasada Regatului Țărilor de Jos. Opiniile și informațiile transmise în cadrul proiectului nu reprezintă poziția Ambasadei Regatului Țărilor de Jos. Responsabilitatea privind acuratețea informațiilor și deciziile editoriale sunt sub controlul exclusiv al Asociației ActiveWatch.

Licență
Creative Commons CC-BY 3.0 (Attribution)

Alte publicații
coperta freeex digest 9 eng
FreeEx

Time is money. How the political parties bought the editorial time of all-news televisions during the electoral campaign| FreeEx Digest no. 9 (English)

7 Oct 2024
coperta_freeex_digest_8
FreeEx

Ciudatul caz Roșia Montană. Presa românească și lebedele negre vopsite | FreeEx Digest nr. 8

20 Iun 2024
coperta_freeex_digest_7
FreeEx

CAMPANIE ELECTORALĂ 2 ÎN 1. Alegătorii, prinși între chichițe legislative și marcaje electorale foarte mici | FreeEx Digest nr. 7

29 Mai 2024

Vezi mai multe publicații →